Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o. o. posiadają wdrożony od 2006 roku System Zarządzania Jakością spełniający wymagania międzynarodowej normy ISO 9001:2015 „Systemy zarządzania jakością – wymagania” i posiada Certyfikat wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą, który jest dowodem na spełnienie wszystkich wymagań 
ww. normy.

Aktualny zakres certyfikacji znajduje się na stronie: certipedia.com

Śląskie Laboratoria Analityczne kładą szczególny nacisk na spełnienie zarówno wymagań, jak i oczekiwań klientów (pacjenci, kontrahenci) oraz stron zainteresowanych, oczywiście w zgodzie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz bezpieczeństwem pracy. Dążymy do osiągnięcia i utrzymania wysokiego poziomu jakości wykonywanych badań i usług świadczonych klientom.

W związku z tym:

  • wykonujemy badania z zakresu diagnostyki laboratoryjnej i diagnostyki mikrobiologicznej zgodnie z dobrą (profesjonalną) praktyką laboratoryjną w sposób rzetelny, fachowy 
i terminowy,
  • pozyskujemy zaufanie klientów do technicznych kompetencji personelu ŚLA oraz zapewniamy rzetelność, wiarygodność i użyteczność badań,
  • zwiększamy dostępność do oferowanych przez nas usług poprzez ciągły wzrost ilości punktów pobrań,
  • właściwie transportujemy materiał biologiczny przez własną, profesjonalną sieć kurierską,
  • na bieżąco szkolimy kadrę kierowniczą i pracowniczą w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz odpowiedzialności na każdym stanowisku pracy,
  • dokonujemy rzetelnego wyboru dostawców wyrobów i usług,
  • stosujemy najnowsze metody badawcze,
  • stosujemy najnowszą aparaturę laboratoryjną,
  • zapewniamy bezpieczeństwo zdrowotne dla naszych pacjentów i personelu,
  • przestrzegamy praw klienta i stron zainteresowanych,
  • utrzymujemy i ciągle doskonalimy skuteczność wdrożonego systemu zarządzania.Gwarantujemy wzrost poziomu jakości naszych usług oraz ich terminowość, dzięki sprecyzowanym zadaniom i obowiązkom dla całej załogi na wszystkich etapach naszej działalności.

Gwarantujemy wzrost poziomu jakości naszych usług oraz ich terminowość, dzięki sprecyzowanym zadaniom i obowiązkom dla całej załogi na wszystkich etapach naszej działalności.

Kierownictwo firmy w Polityce Jakości deklaruje swoje zaangażowanie w odniesieniu do systemu zarządzania, dokłada wszelkich starań oraz zapewnia odpowiednie środki na realizację powyższych celów.

POLITYKA JAKOŚCI

Nasze laboratorium ma ustalone i wdrożone procedury wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości badań oraz uczestniczy w licznych sprawdzianach zewnątrzlaboratoryjnych, do których należą:

  • Krajowy Program Kontroli Jakości prowadzony przez Centralny Ośrodek Badań Jakości 
w Diagnostyce Laboratoryjnej z siedzibą w Łodzi;
  • Międzynarodowy Program Kontroli Jakości prowadzony przez Instytut LABQUALITY 
z Finlandii.;
  • Międzynarodowy Program Kontroli Jakości parametrów immunologicznych, prowadzony przez Randox International Quality Assessment Scheme z Wielkiej Brytanii;
  • Międzynarodowy Program Kontroli Jakości parametrów biochemicznych, prowadzony przez INSTAND e.V. z Niemiec;
  • Międzynarodowy Program Kontroli Oznaczeń wykonywanych metodą immunofluorescencji i metodą ELISA, prowadzony przez EUROIMMUN-Institut fur Qualitatssicherung;
  • Międzynarodowy Program Kontroli Jakości prowadzony przez BIO-RAD;
  • Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Mikrobiologicznej POLMICRO z Warszawy.